dimecres, 25 de gener del 2017

HISTORIA D'AMOR DE SARAJEVO


Resultado de imagen de historia d'amor a sarajevo

BENAVENTE,Juame:Historia d'amor a Sarajevo.XXL.Barcelona2005(c)2005.


RESUM:

Va de una nena que es diu Salma,i ella es fa pasar per una taxsita per poder mantenir a la seva familia ya que estan pasant una epoca de guera molt dificil.La seva mare es diu Fatima i te una perruqueria i el seu pare es diu Kamal que i no treballa.I el seu avi Ibrahim que treballa en hoert que se'l estima molt.
 Ella quan tena 13 anys es va fer l primer pero amb un amic de la infancia en Peter.En Peter desde llavors no el va veure mes fins que va arribar un dia que ell torna a al poble i la Selma se'l troba per altre vegada.
Desde llavos passan nits junts es van de fest junts es passan toto el dia junts.Un dia quan tornene de festa junts per la nit ananven caminan per un turo i el seu avi Ibrahim veu que estan apunt de disparar a la Selma i ell va corrents i es posa a davant i al final el qui surt ferit es ell.La Selma plora molt .Ella rapidament dema ajuda pero sap que en el Hospital de Sarajevo no poden curar.Lavors turca aun amic de les afores que treballa en un hospital pero al final.....

OPINIO PERSONAL:
A mi m'ha agradat molt aquesta historia pero pensa qu en aquella epoca el hospitals no estaben disponibles i que podrias morir facilment es un horror.Pero jo ho recomano.


QUI M'HO A RECOMENAT:

A mi mho a recomenat la meva  millor amiga i companyera de clase Naiara perque diu que es una hisoria molt bonica lavors jo m'ho vig decidir llegir.Jo al principi creia que seria aburrida pero una vegada t'ho llegeixes t'ha começar a agradar molt.

AUTORA:
Jaume Benavente va neixer a Barcelona al 1958 i va viure la seva infancia al Brasil.Es va llicenciar en Belles Arts,especialitat de pintura.lTambé ha cursat estudis guinistas ,hi a dibuixat ,auxiliar de biblioteca ,administartiu,do uemtalista i conservador de museus.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada